Автор: admin
Публикувано на: 03.06.2008 15:11:48

Рейтинг:

Байк

2000-кубиков мотор се бори да бъде обявен за мотоциклета с най-голям едноцилиндов двигател. Машината е дело на немския инженер в пенсия Франц Лангер. Той е обладан от любов към двигателите с един цилиндър и години наред конструира мотоциклет след мотоциклет, повишавайки мощността, но оставайки верен на едноцилиндровите агрегати.

Преди години немецът записал рекорд в Гинес с най-мощния за времето си едноцилиндров двигател, който бил с работен обем 1000 кубика. Мотоциклетът тежал 180 кг., имал мощност само 40 к.с. и развивал до 90 км/ч. По-късно конкурент с обем от 1500 куб. см. подобрил рекорда.

Лангер решил да възвърне титлата си. Той взел стария си NSU Konsul, произвеен още през 50-те години и му сложил едноцилиндров самолетен агрегат. Постижението му обаче не било достатъчно - обемът бил "едва" 1440 куб.см. Влагайки труд и инженерна мисъл, германският пенсионер успял да увеличи кубатурата на двигателя до невероятните 2000 куб.см. Той заменил и тежкото бутало на самолетния агрегт с подобрено и олекотено, само 1.6 килограмово.

Моторът получил названието NSU Bison 2000 и е новото предложение на Франц Лангер за рекорд на Гинес в категорията за мотоциклет с най-голям едноцилиндов двигател. Имайки предвид вероятната сила на вибрациите на байка, може би "обуздаването" му ще стане повод за отделна категория в книгата на рекордите.

 

Галерия NSU Bison 2000
Байк с двулитров цилиндър - кандидат за Гинес
Тагове: NSU Bison 2000, Други
Читателски коментари

Анонимен 2008-06-04 13:18:56 0 отговори

Анонимен

Егати грозния мотор

Анонимен 2008-06-04 11:33:21 0 отговори

Анонимен

fadsfads

Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg