Ducati Monster 1100 Evo еволюира в Ducati Bulgari
Прочети повече | Коментирай
Vilner създаде уникален къстъм байк
Прочети повече | Коментирай
Японската компания Suzuki стартира нова рекламна кампания, насочена към феновете на мотоциклетите, която следва идеологията „Way of Life!” (Начин на живот).
В клипа виждаме как мотолюбители прилагат в работата си навици, придобити от каране на мотоциклет, с което се демонстрира, че тези хора са изцяло свързани със своя мотор.
BMW S 1000 RR няма да става нейкид
От BMW обявиха официално, че компанията не работи върху нейкид модел, базиран на супербайка S 1000 RR, което сложи край на множеството спекулации относно такъв мотоциклет.
От разпространената информация става ясно, че баварците не планират да разработват какъвто и да било модел, използващ платформата на BMW S 1000 RR, а ще се съсредоточат върху налагането на първия си суперспортен байк, за да може той да получи лиценз за участие в MotoGP.
Да обърнеш няколко чашки алкохол и да яхнеш мотоциклета не е много добра идея и може да ти докара доста главоболия, но при положение, че след дълго каране си пийнеш, то това не би било проблем.
Ако се отправяте на дълго пътуване с мотоциклет обаче, със сигурност няма да намирате алкохол на всяка спирка, поради което двама американски пътешественици с мотоциклет са открили едно много просто решение.
Слагаме мигачи на гърбовете си
Един от най-големите проблеми на мотоциклетистите не е липсата на покрив или това, че карат машина на две колела, а фактът, че другите участници в движението не ги забелязват, което е и основната причина за произшествията, в които участват.
Сега, благодарение на едно просто, но ефективно изобретение, този проблем до голяма степен може да бъде решен. По принцип то е разработено за велосипедистите, които се сблъскват със същия проблем, но според създателите му, спокойно може да се вгради и в мотоциклетно яке, стига разбира се производителите на мотоекипировка да решат да го направят.
Ducati Desmosedici RR във вид на трайк
25-годишният професионален мотомеханик Никола Пти, който е от град Крейл (Франция), има още една страст. Той обича да прави проекти на нестандартни мотоциклети, като машината, която виждате на снимките е неговото последно творение.
Французинът е проектирал трайк, базиран на Ducati Desmosedici RR, като предното окачване и кормилна уредба са взаимствани от ATV модел, а вилката е премахната.
Ducati пусна нови снимки и видео на Multistrada 1200
Ducati Multistrada 1200 направи своя дебют още на изложението в Милано през ноември 2009г., като тогава бяха разкрити всички подробности за него, но по случай старта на продажбите на модела, от италианската компания разпространиха нови снимки и видеоклип.
Ducati определя мотоциклета като универсален, тъй като той притежава едновременно качества на спортен байк, турър, ендуро и стрийтфайтър. Двигателят на Multistrada 1200 е 1 198-кубиков Desmodromic, с мощност 150к.с. при 9 250об/мин. и максимален въртящ момент 119Нм. при 7 500об/мин.
Както големите спортни байкове се използват за забавление от малките момченца, така и възрастните започват да се увличат по детските играчки, особено когато човекът е заклет моторджия и в ръцетe му попаднe радиоуправляема Yamaha R1.
Triumph Daytona 675 заприлича на Audi R8
Италианските ентусиасти от Triumphchepassione явно сериозно са решили да се занимават с тунинг на мотоциклети с марка Triumph. След като в края на миналата година те представиха "снежния" Street Triple, сега са решили да придадат на Daytona 675 вид на Audi R8.
За целта изобретателите са интегрирали диодни светлини около фаровете на спортния байк и върху въздухозаборника, които превръщат двуколесната машина в още по-агресивна.
Революционна седалка помага при хайсайд ситуации
Хайсайд ситуациите са едни от най-големите причинители на тежки катастрофи с мотоциклети, които в много случай водят до фатален край. В такава ситуация дори и Валентино Роси да е яхнал байка, той много трудно би могъл да го овладее, не че не го е правил.
Британската фирма Brit Brothers обаче съобщи, че е създала революционна седалка, която помага на водача да се задържи на нея при хайсайд ситуация и да не бъде изхвърлен от мотоциклета.
Най-добрият къстъм байк на Verona Motobike Show Expo
Въпреки че изложението във Верона се проведе през месец януари, решихме, макар и със закъснение, да ви запознаем с победителя в категория „Best of Show”, защото той наистина го заслужава.
Моделът е наречен „Morning Sunrise” и е създаден от базираното в Милано мотоателие Headbanger Motorcycles. Неговите автори са съумяли да комбинират по уникален начин стила на старите състезателни мотоциклети с модерните технологии.




