Шведски ентусиаст конструира мотоциклет, който може да претендира за титлата „най-лекият спортен байк в света". Замисълът и създаването на мотора отнемат на скандинавеца 17 години. Той започва работа по него още през 1991 година.
Машината е изцяло къстъм, като буквално всички части са ръчна изработка. Двигателят е авторски, V-Twin, с ъгъл 60 градуса между цилиндрите и обем от 964 кубика.
Отличителен белег на мотоциклета е свободно стоящата карбонова седалка. Подобна конструкция едва наскоро започнаха да използват Kawasaki и Ducati за своите състезателни байкове в MotoGP. Извън пистата технологията е въведена за първи път от BMW в модела HP2. По тези причини, създателят на шведския къстъм намира основание да твърди, че той първи е реализирал това техническо решение.
Благодарение на множество хитроумни идеи, теглото на мотоциклета е сведено до впечатляващите 97 килограма.
Автор: admin
Публикувано на: 14.04.2008 17:28:51
Галерия Свръх лек къстьм байк
Тагове:
Други
Читателски коментари
Анонимен 2008-05-11 08:08:28 0 0 отговори
Твоят коментар





syloqjg tcvjoiwd yjur aetrpv ehwxlgfpj anjfbc bwjqyse