Автор: admin
Публикувано на: 08.05.2008 13:33:36

Рейтинг:

Новият

Moto Guzzi представи новия V7 Classic. Мотоциклетът е наследник на моделa V7, който има над 40 годишна история. Moto Guzzi V7 Classic съчетава фундаменталната изисканост на предшественика си с технологии, недостъпни за преди четири десетилетия.

През 1967 година легендарният конструктор Джулио Чезаре Каркано предизвиква истински фурор с първия Moto Guzzi V7, дебютиращ с рекордните за времето си 703 кубика. Моделът става символ на компанията като производител на атрактивни, елегантни, комфотни и надеждни мотоциклети.

Стилово V7 Classic се доближава максимално до оригинала, като се започне от множеството хромирани части и се стигне до вида на отделенията за багажа. Отвътре мотоциклетът е далеч по-съвременен. Той е снабден със 750 кубиков двигател, отговарящ на екологичния стандарт Euro3.

Максималният въртящ момент на 4-тактовия агрегат, с обем от 744 кубика, е 54,7 Нм и се достига при 3600 об./мин. Мощността на двигателя е 49 к.с. Горивото се подава от система за електронно впръскване Weber-Marelli. Скоростната кутия е петстепенна.

V7 Classic е оборудван с вилка Marzocchi с диаметър 40мм и ход 130мм. Ходът на задното окачване с два регулируеми амортисьора е 118мм. Предните и задните спирачки са Brembo, с размери на дисковете съответно 320мм. и 260мм. Предната джанта е 18 инчова, а задната – 17 инчова.

Джантите на мотора са облечени с високопрофилни спортни гуми, точно като при неговия предшественик. Панелът с контролните прибори е в ретро стил, което не е попречило на дизайнерите да вмъкнат два съвременни дисплея с цялата необходима информация.

Размерите на мотоциклета са: дьлжина - 2185мм., ширина – 800мм., височина – 1115мм. Височината на седалката е 805 мм. Сухото тегло на мотора е 182 кг. Обемът на резервоара е 17 литра, включващ 2,5 литра резерва.

V7 Classic може да е с по-малки размери от останалите модели на Moto Guzzi, но е идеален за возене на пътници, тъй като разполага с удобни седалки, дръжки и поставки за краката.

Мотоциклетът се управлява лесно и е подходящ както за градско каране, така и за продължителни разходки извън града. Сериозна заслуга за стабилността му има конструкцията на рамата, направена от висококачествени материали.

Цената на новия Moto Guzzi V7 Classic в Европа е около 6 800 евро.

Галерия Moto Guzzi V7 Classic
Читателски коментари
Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg